بازار سیستم های امنیت خانگی سال های آینده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 دی 1397
بازدید : 327
نویسنده : fateme

به ۷۴٫۵۵ میلیارد دلار تا سال ۲۰۲۳ برسد که در دوره پیش بینی نرخ رشد مرکب سالانه به میزان ۱۰٫۴۰ ٪ باشد. این رشد به ظهور تکنولوژی اینترنت اشیاء IoT و تکنولوژی بی‌ سیم و بیشتر شدن آگاهی کاربران مربوط است. علاوه بر این، محققان دریافتند که یکپارچگی هوش مصنوعی و آموزش عمیق در سیستم ‌های امنیتی خانگی و گسترش جهانی برنامه‌ های "شهرهای هوشمند" سبب ایجاد فرصت‌ های بزرگی برای رشد فعالان و تولید کنندگان این صنعت در بازار می ‌شود.
در کشورهای پیشرفته اقتصادی مثل ایالات متحده، انگلستان، کانادا، آلمان و ... نگرانی فزآینده در مورد امنیت میان  صاحبان منازل مستقل و خانواده ‌ها بالا است. از طرفی افرادی که این منازل را دارند، به شکل معمول دارای درآمد زیادی هستند. منازل شخصی معمولا احتمال دارد در محیط های مستقلی به دور از دیگر منازل ساخته می شوند، که در موارد اورژانسی و یا شرایط اضطراری مثل سرقت، احتمال دارد از جانب همسایگان هیچگونه کمکی به آن ها صورت نگیرد. با در نظر داشتن به این عوامل، انگیزه استفاده از سیستم‌ های امنیتی خانگی در بین مالکان این منازل مستقل خیلی زیاد است.

کارشناسان مرکز مشاوره مدیریت Marketsandmarkets پیش بینی می‌ کنند که بازار سیستم امنیتی خانگی در سیستم ‌های امنیتی اتوماتیک با بیشترین نرخ رشد مرکب سالانه خود در طول دوره پیش بینی گسترش پیدا می کند. یکی از عامل های اثر گذار در رشد پیش بینی شده در بازار سیستم ‌های امنیتی ، بهینه‌ سازی هزینه‌ های این سیستم ‌ها می ‌باشد . بعضی از این کالاها هشدار یکپارچه و سایر قابلیت های هوشمند در دوربین ‌های امنیتی را برای هدف های نظارتی ارائه می‌ دهند.
رشد سیستم‌ های امنیت خانگی تا به امروز فراگیر نشده است و کاربران در کشورهای پیشرفته اقتصادی با در نظر داشتن میزان هزینه تمایل دارند از این سیستم‌ هااستفاده نمایند. همچنین بعضی از کمپانی ها با راهنمایی ‌ها و دستورالعمل ‌های نصب و یکپارچگی سیستم ‌ها به مشتریان خود کمک می‌ کنند. در صورتی که سیستم ‌ها شامل ارتباط با یک اتاق کنترل حرفه ‌ای نیستند، کاربران می ‌توانند از راه دور با بهره گیری از موبایل های هوشمند خود خانه را نظارت کنند. پس ، با استفاده ی رو به رشد از سیستم ‌های امنیتی خانگی ، سیستم ‌های جدید تبدیل به جایگزینی جذاب برای کاربران جدید با درآمد متوسط می ‌شود.

بخش بزرگی از کاربران در بازار آمریکا علاقه مند به استفاده از سیستم‌ های امنیتی خانگی علاقه مند هستند. علاوه بر این ، این برای کمپانی های بزرگ بازار مثل Johnson Controls، Honeywell و UTC یعنی تمرکز بر امنیت منازل ، همچنین، ارائه دهندگان خدمات برجسته امنیتی نظیر ADT، Vivint و Protect America بخشی از درآمد خود را در این بخش از صنعت سرمایه گذاری کرده اند. بعلاوه، کشورهای توسعه یافته از لحاظ اقتصادی و فنی، مثل ایالات متحده و کانادا، دارای خانواده ‌های خیلی زیادی با درآمد زیاد می باشند . معرفی IoT و توسعه شهرهای هوشمند باعث بهبود بازار سیستم ‌های امنیتی خانگی در این منطقه شده است. این توسعه به سایر کشورهای تولید کننده محصولات خانگی و امنیتی نیز گسترش پیدا نموده است. در نهایت پیشنهاد ما در سیپروتک فرهنگ سازی و ایجاد بستر های مناسب برای استفاده صحیح از تکنولوژی های جدید است قبل از آن که این تجهیزات با فن آوری های پیشرفته مارا غافلگیر کنند. فرهنگ استفاده از فن آوری موجب توسعه اقتصادی و رفاه اجتماعی می گردد. با ورود هر فن آوری جدید اشتغال جدید و فرهنگ جدیدی در جامعه حاکم می شود که می توان با پیش بینی شرایط آن و یادگیری از کشورهای توسعه یافته در وضع قوانین و ایجاد بستر های استفاده آن پیشتاز بود.

سیپروتک با تکیه بر فرهنگ غالب بر مجموعه خود ، در خدمت توسعه صنعت امنیت و فن آوری های مربوط به دوربین مداربسته و خانه هوشمند  است.

 منبع : ciprotech.com



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان fateme.jr و آدرس fatemejahani.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com